Super sprawa te filmy świńskie

Publié le par powaznyjohn

Sex-Couple-77-mdn-1-.jpgDalej kazała mi klękać, zamknąć oczy, przystąpić usta. Klęczałem w tejże pozycji chyba z piąta minut, które trwały całe wieki, nie wiem co działała, ale na koniec następne zaskoczenie, naplucie na buzia, potem znowu chwila flauty, naplucie i zaskoczenie, jakiego nie przewidywałem, klasyczny spoliczkowanie, plaskacz. Po prostu nam spoliczkowała. Chyba sama zdziwiła się co fabrykuje a jednocześnie zdziwiła się jak na przykład jej to się spodobało albowiem dostałem jeszcze kilka baty. Jak już powiedziałem byłem w bokserkach i sytuacja, uległość, poniżenie zrobiły magiczny klimat, emocje, ciarki i podniecenie, które zrobiło, że w bokserach bazowałem namiot. Ona to musiała doświadczać, a ja się owego najbardziej wstydziłem ze jakichkolwiek rzeczy.

Kilka razy zawadzila butami seks filmy należący do mnie namiocik a ten w dający się zauważyć sposób stawał się co chwila większy. Poleciła mi się kłaść na plecach a sama siedziała spośród nogą na nodze. Jakąś stopę w bucie położyła mnie na twarzy a pierwszą nadepnęła na rusztowanie mojego namiotu w bokserkach, pobierając go pod podeszwę arogancja. Nie widziałem jej albowiem miałem wszystko zasłonięte butem.

 

Rozpoczęła mnie i mój namiot tratować tym butem, trochę sam miejscami bolało, zwłaszcza, iż jej but wciskał się w moją buzia, ale nie robiła samemu nic z tego. Gwałtownie powiedziała "Liż buta", a drugim bez ustanku przez bokserki, mając pod spodem podeszwą palców idealnie główkę mojego niewielkiego zaczęła rytmicznie i czule ruszać centymetr w lewo, miarka krawiecka w prawo.

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article