Wyjątkowe anonse erotyczne sa moją zgubą

Publié le par powaznyjohn

http://www.theluxuryspot.com/wp-content/uploads/2011/05/george-michael-i-want-your-sex.jpgNie bez wątpienia było jak zacząć, everyman był trochę zakłopotany, bał się nawiązać rozmowę na ten idea, pogadaliśmy chwilę na różne nie związane tematy, wypiliśmy niewielkiego drinka. W końcu powiedziała 'Podejdź aż do okna', podszedłem i ano zaczęło się wykonywanie poleceń. "Teraz wyprzedź do kąta", przeszedłem, "Usiądź", "Przejdź tam", posłusznie wykonywałem ów nic jeszcze nie znaczące rozporządzenia, ale chyba powoli zaczęło ją podejmować, że ma faceta-robota-zabawkę, jaki wykonuje
posłusznie jej dyrektywa. Postanowiła iść dalej "Połóż się", "Odwrotnie", "Wstań", "Połóż się", "Wstań", "Połóż się"... i ja posłusznie jak automat. Polecenia padały prywatne ogłoszenia coraz systematyczniej i były coraz w wyższym stopniu niecodzienne, padły w końcu "Klęknij", "Czołgaj się", "Na czworaka", azali "Wypnij pupę". Wszystko spełniałem posłusznie, bez mrugnięcia okiem. Finalnie kazała zostac mi na czworakach a chodzić koło jej nogi, zrobiłem bodaj, ze cztery okrążenia po spokoju patrząc tylko na jej stukające obcasy. Następny co okrążenie poleciła mnie dawać jeden całus w czubki jej arogancja i zawracaliśmy. W ów momencie poczułem swoją cichość serca, a ona tymczasem się rozkręcała. Co dowolny czas pytała 'Kto posiada najpiękniejsze nogi' a moja osoba miałem odpowiadać 'Ty dysponujesz najcudowniejsze nogi ze jakichkolwiek kobiet na świecie'.

Potem miałem wymyślać co chwila inne epitety i pochwały na adieu jej nóg. Nagle splunęła na podłogę a padło "Wyliż", ojej aliści to zabrzmiało, było szokujące a jednocześnie dreszcz emocji wyprzedził przez całe moje ciałko. Byłem tak wkręcony aktualnie sytuacją, że zrobiłem owo a po chwili rozporządzenia powtórzyły się kilkukrotnie. Bodaj nie miała tego oryginalnie w planach, ale casus chyba jej się spodobała, albowiem co chwilę kazała mnie ściągać różne części odzieży aż byłem w samych bokserkach. W bokserach chodzilem na czworakach krąg jej nogi co dowolny czas całując buta dodatkowo zlizując trochę śliny.

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article